Алгоритм роботи над темою
1.
Визначення сфер
спілкування, підтем, ситуацій.
2.
Визначення основних задач, які намагається розв’язати
вчитель, опрацьовуючи тему.
3.
Визначення мовного матеріалу( фонетичного,
лексичного, граматичного).
4.
Визначення мовленнєвого матеріалу:
* підбір мовленнєвих
зразків ( діалогів – зразків, монологів – зразків для організації
підготовленого монологічного та діалогічного мовлення);
* підбір автентичних тематичних текстів,
текстів для аудіювання, текстів для домашнього читання.
5.
Підбір ситуативних завдань для розвитку непідготовленого
монологічного та діалогічного мовлення.
6.
Вибір форми ТО.
7.
Визначення
практичних, освітніх, розвиваючих задач кожного уроку.
8.
Підбір вправ для розв’язання кожної задачі.
9.
Підбір необхідного
дидактичного матеріалу, опорних схем, таблиць, пам’яток інструкцій, іншого
матеріалу для самостійного опрацювання учнями теми ( наприклад, на допомогу
учням, які були відсутні).
Немає коментарів:
Дописати коментар