Пам’ятка – алгоритм для самоаналізу уроку

Пам’ятка – алгоритм для самоаналізу уроку
1.     Яким був задум уроку й чому?
·        Яке місце уроку в темі, розділі, курсі? Як він пов'язаний із попередніми, на що в них опирається? Як він працює на наступні уроки, теми, розділи? Як були враховані особливості уроку, його специфіка? Як був визначений тип уроку й чому?
·        Які особливості учнів були враховані при підготовці до уроку й чому?
·        Чому була вибрана саме така структура уроку, діяльність вчителя й учнів. Чому був зроблений акцент саме на даному змісті, обраний саме такий зміст методів, засобів і форм навчання? Як здійснювався диференційований підхід до учнів на уроці? Як здійснювалося управління навчальною діяльністю школярів (стимулювання, організація, контроль, оцінка, робота над помилками й чому) ?
2.     Чи були відхилення від цього плану в ході уроку, якщо так, то чому?
3.     Чи вдалося вирішити на необхідному рівні поставлені завдання й уникнути при цьому перевантаження учнів?
4.     Які причини невдач і недоліків проведеного уроку?
5.     Які висновки з результатів уроку необхідно зробити на майбутнє?


Немає коментарів:

Дописати коментар