Пам’ятка – алгоритм для самоаналізу уроку
1.
Яким був задум уроку й чому?
·
Яке місце уроку в темі, розділі, курсі? Як він пов'язаний із попередніми, на що в них опирається? Як він працює на наступні уроки, теми, розділи? Як були враховані особливості уроку, його специфіка? Як був визначений тип уроку й чому?
·
Які особливості учнів були враховані при підготовці до
уроку й чому?
·
Чому була вибрана саме така структура уроку, діяльність
вчителя й учнів. Чому був зроблений акцент саме на даному змісті, обраний саме
такий зміст методів, засобів і форм навчання? Як здійснювався
диференційований підхід до учнів на уроці? Як здійснювалося управління
навчальною діяльністю школярів (стимулювання, організація, контроль, оцінка,
робота над помилками й чому) ?
2.
Чи були відхилення від цього плану в ході уроку, якщо
так, то чому?
3.
Чи вдалося вирішити на необхідному рівні поставлені
завдання й уникнути при цьому перевантаження учнів?
4.
Які причини невдач і недоліків проведеного уроку?
5.
Які висновки з результатів уроку необхідно зробити на
майбутнє?
Немає коментарів:
Дописати коментар