Самоаналіз уроку
1. Яке місце даного уроку в темі, розділі. Курсі чи пов'язаний він з попередніми, на що в них опирається? Як цей урок працює на наступні уроки? У чому його специфіка?
2. Яка характеристика реальних навчальних можливостей учнів даного класу?Які особливості учнів були враховані мною при плануванні уроку, Чи опиралися на діагностику загальних спеціальних умінь?
3. Які завдання були для мене головними, стрижневими, як урахована особливість класу й окремих груп школярів?
4. Чому обрана структура уроку була раціональна для цих завдань? Чи раціонально виділений час на опитування, вивчення матеріалу, закріплення, перевірку домашнього завдання ( якщо урок комбінований)? Логічний зв'язок між різними етапами уроку.
5. На якому змісті (на яких поняттях, ідеях, положеннях, фактах) робиться головний акцент на уроці й чому? Чи виділений об’єкт міцного засвоєння, тобто із усього розказаного виділити головне ясно чітко, щоб діти не загубилися в обсязі другорядного?
6. Яке пояснення форм навчання було обрано для розкриття нового матеріалу й чому? Чи необхідний диференційований підхід до учнів? Що покладено в основу диференціації? Тільки обсяг, або тільки зміст, або ступінь допомоги, зробленої учнем, або все в сукупності?
7. Як був організований контроль за засвоєнням знань, умінь, навичок учнів, У яких формах і яких методах він здійснювався?
8. Як використався на уроці навчальний кабінет? Чи доцільно використовувалися засоби навчання?
9. За рахунок чого на уроці підтримувалася психологічна атмосфера, у чому конкретно проявлялася культура спілкування із класом, групою? Поведінка у критичній ситуації? Як був реалізований виховний вплив особистості викладача?
10. За рахунок чого забезпечувалася висока працездатність учнів протягом уроку?
11. Як були продумані запасні ходи для непередбачуваної ситуації? Чи були передбачені інші методичні варіанти проведення уроку?
12. Чи вдалося повністю реалізувати всі поставлені завдання? Якщо не вдалося, то чому?Які?
Немає коментарів:
Дописати коментар